Huisregels werkplaats 

Huisregels

In de werkplaats hanteren we een aantal regels om een veilige, nette en efficiënte werkomgeving te waarborgen. Hieronder vind je een overzicht van deze regels:

 

  1. Schoonhouden van de Werkplaats

    • Alle materialen dienen na je werkdag netjes opgeruimd te worden, ook als je de volgende dag weer werkt.
  2. Aan- en Afmelden

    • Meld je bij aankomst en vertrek bij de administratie.
  3. Persoonlijke Spullen

    • Berg je persoonlijke spullen bij binnenkomst op in een locker, zoals jassen, petten en telefoons.
  4. Werkkleding

    • Het is verplicht om de uitgereikte werkkleding te dragen.
  5. Werkplekken

    • Sleutel alleen op een werkplek en niet in de gang, looppaden of schrijftafels.
  6. Gereedschap

    • Gereedschap mag niet van de werkplaats meegenomen of uitgeleend worden.
    • Pak niet zomaar gereedschappen of materialen van een andere werkplek. Mis je iets, vraag het dan aan de chef werkplaats.
    • Elektrisch gereedschap (zoals slijptol en slijpsteen) mag alleen gebruikt worden met toestemming van de leidinggevende.
  • Werkzaamheden

    • Voer alleen werkzaamheden uit die aan jou zijn toegewezen of bij je taken horen.
  • Opruimen van Materialen en Gereedschappen

    • Na gebruik dienen materialen en gereedschappen direct op de juiste plek opgeruimd te worden.
  • Afval

    • Plaats afval in de daarvoor bestemde afvalbakken.
  • Werkplezier

    • Laat iedereen ongestoord zijn werk doen.
  • Eten en Drinken

    • Eten en drinken of even uitrusten doe je in de kantine en niet in de werkplaats.
  • Doorgangen en Looppaden

    • Hou de doorgangen en looppaden vrij.
  • Lunchpauze

    • Lunchpauze is gezamenlijk van 12:30 tot 13:00 uur.
  • Roken

    • Roken is toegestaan buiten, om de hoek, en niet voor de voordeur.

Door deze regels na te leven, zorgen we samen voor een prettige en veilige werkomgeving voor iedereen. Bedankt voor je medewerking